nikki

Members
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About nikki

  • Rank
    Sergeant
  • Birthday 02/15/1986

Profile Information

  • Royal Revolt 2 Name
    NIkkoesq Vl
  • Gender
    Male
  • Location
    Hamburg

Recent Profile Visitors

766 profile views
  1. Nothing is gonna change for God sake leave it already ?
  2. An idiot with decent job and amazing strategy skills
  3. I understand your point we will be fourth next war now ???
  4. 2016 OMG where you get this stuff from . I didn't even bother reading Eve post just read the last paragraph so lazy . Cromka is 10000 times better then me ?
  5. I can never reach the level of apo rl leaders they are so great I envy them ? there is no one to say nice things about me on forums ?
  6. OMG this is just breaking my heart ?
  7. Tld can defeat Vl with couple times lb now if they wanna grow same goes for many alliances we help them save resources when we can . They are happy with fair battles and don't want top alliances to intervene we have a group of United alliances who works together when there are many allies on same map then rather going all out they just have fair battles 1/1 to decide ranks their players are happy . Better spend gems one day couple of fronts then whole 5 days multiple fronts and still not sure for the outcome . So I guess in May I am retiring ?
  8. Nah I really think he will retire this this I was counting right now how many people hate this new war rule I found only 3 till now can you help me with the list cromka ? ?
  9. It was ok when VL,NA,Todes was facing it and had to move to lower alliance just because flare wasn't listening now it's not ok since same thing happening to Apo ? How many wars you won in last one year post here that's the only reason you are not enjoying since you can't win . About slaves , VL doesn't have any we give fair chances to alliances to fight for first second third on empty maps they are happy with it . Now since many alliances started to improve tiles and moving towards 120 what is the problem ? This game is boring I personally don't find it interesting anymore I am here for the same reasons that is wars I don't care about anything else in the game same does most of my generals and players . Making game better ? Apo RL original plan was to kill VL and todes so you guys can have scroll free wars how is that beneficial for the company ? Who cares if one alliance left game ? Your players are retiring only you are players will move to other alliances make it more stronger things will come back to fair battle with allies for us anyway . Pretty sure nothing is gonna change this time Eve anyway we had a good run if you retire I retire
  10. nikki

    Level Madness / The Gap to VL

    Black day for us ?????? we burn tires in July ????
  11. nikki

    Level Madness / The Gap to VL

    You can show off with Max score according to your skull perks in war even if you use 1000 gems a raid if you lose raid trying scroll free in war you are a failure for the team
  12. nikki

    Level Madness / The Gap to VL

    William22 if I recall you are veteran of rr2 even tho you are from the angel side ( rl/Apo) I still respect good raiders in war we all scroll and we will always scroll because it's important to win a season then to keep 100 gems we both know that really we'll