All Bug Reports in german and french are now outdated?

Hello,

I received the following message:

Thank you for the message.

Unfortunately, due to recent organizational changes, we will no longer be able to process requests in German or French. If the reported problem persists, we would ask that a request be submitted in English.

We also ask you to note that, for technical reasons, it is possible that the status of this ticket will be set to  “resolved,” even if we have not yet registered.

We would like to apologise in advance for any inconvenience caused and apologize for any inconvenience.

Best regards.

 

Will you close all open tickets and do I need to recreate the open ones?

Now all players only get support in English?

Right?

 

in german :

Hallo,

ich habe folgende Nachricht erhalten : 

Vielen Dank für die Nachricht.

Leider wird es uns aufgrund kürzlich erfolgter organisatorischer Änderungen nicht mehr möglich sein, Anfragen auf Deutsch oder Französisch zu bearbeiten. Sollte das berichtete Problem weiterhin bestehen, würden wir darum bitten, eine entsprechende Anfrage auf Englisch einzuschicken.

Außerdem bitten wir darum zu beachten, dass es aus technischen Gründen möglich ist, dass der Status dieses Tickets auf “gelöst” gesetzt wird, auch wenn wir uns noch nicht zurückgemeldet haben sollten.

Wir möchten uns im Voraus für die entstandenen Unannehmlichkeiten entschuldigen und bitten hierfür um Verständnis.

Beste Grüße.

Werden damit alle offen Tickets geschlossen und muss ich die offenen neu erstellen?

Jetzt erhalten alle Spieler nur noch Support auf englisch?

Richtig?  

 

Hi Jesper,

-> Regarding Customer support (provided here: https://flaregames.zendesk.com/hc/en-us/requests/new ) this is correct:

  • All open tickets that were in French or German need to be re-created and submitted in English again.

-> Regarding the bug forum open tickets in this bug forum are not affected (our submit language is English as well though). 

Thank you and kind regards,

Madlen

 

 

okay, i hope the situation in Karsruhe will be better with the new head of studio Mr. Englsh.

I look forward and wish someday the multilanguage support comes back.

This are bad news from a german sofware company 

… but thanks for answer @Madlen  you do your job well :slight_smile: