event ninjas and bug windows 10

one event not finish because crash in windows 10 the game freeze… When is possible play normaly and possible finish ninjas? Your event comunoty is good but i want finish ninjas and win ubber and pearls flare…

and i have version 2.5.4

i have not problème with other application just royal revolt 2. Not say me the bug are fixed is not ok!

At what moment exactly the game freezes? It can help to be specific about this. I crashed when raiding a doom gate base and destroyed the gate before all projectiles exploded.

It can help to check eventviewer and look for the crash info. In Windows 10 you can also create a mini crash dump when it happens. You only must activate crash dumps (google is your friend) and deliver that to flare. They can then check what happened.

hello i m send support crash in game, crash open chest crash look my stats lord the game crash. I m reset my phone one times for week and reinstall the game and crash crash crash for 3months. I upload my account in my other phone(my old phone) windows 8.1 for test and not crash just crash windows 10.

i m write support 20times and not fixed is not play normaly! Finaly i m think stoping game because i m paid for play and game crash crash crash

behind the doom gate the game close…

Ok, try this. When raiding a doom gate, let all bombs explode first. Even if it costs you your army. Then destroy the gate after all bombs have been gone.

I had similar crash also on Windows 10. Support ignores it, since only developers can fix the bug. So far I didn’t face a doom gate any more, will only know for sure it’s solved when I face a doom gate again.

You talk about Windows 10 on PC or Windows Phone? on PC I don’t have any bugs or crash. You must check if you have the last build of Windows. That happen to me to have crash and bug because I have keep a old version of Windows 10. Right now I have the build 14926 I know its not the last one. Go get the Build 14942 and mayb e your problem gonna be fix

Je pense que tu dois être Française alors je vais te l’expliquer en Français :slight_smile: Sur Windows Phone la version Mobile tu dois avoir la build 14936. Des fois juste le fais d’avoir un vieux build peut engendrer des bugs et crash, ça mes arriver avec la version 10526 Royal Revolt 2 était bugger a mort,laggais,avec full de crash,etc… j’ai été chercher par la suite la version récente et ça régler bien des problèmes. Le monde pense pas de vérifier ça

Je connais pas les téléphone plus qui faut parce que j’en est pas lol mais je crois que c’est la même chose que sur un PC, faut que tu vérifie si tout tes pilotes (Driver) sont a jour, sur Windows phone je crois qui a rien de ça mais si y’en a va chercher Driver Max c’est gratuit et permet de télécharger 2 driver par jour gratuitement, Y’en existe d’autre également. 

Je sais pas si c’est nécessaire pour ce jeu la mais assure toi d’avoir les Microsoft Visual C++ 2010,2012,2015 (x64) ça peut toujours aider

Je peut pas vraiment t’aider plus la dessus je connais pas les téléphones. En tout cas j’espère t’avoir aider 

Okmantap im menulis dukungan times20 dan tetap tidak bermain normaly

salut je te remerci pour ces renseignements mais le telephone est a jour je ai reset encore une fois je le fais une fois par semaine mais la j en ai marre ca deviens  lourd ils foutent rien chez flare et j ai zu confirmation de toute façon je suis passe par 60million de consommateurs et on a depose une plainte auprès d un service competent pour service abusif pour ramasser l argent tout fonctionne bien… La y as pas de bug ca fais trois mois que je leurs écris a flare et qu ils me disent on travail dessus…