France Royale, un alliance rassembleuse

Bonjour à tous,

And for all others players who don’t speaker French, I want to sad Hello, Hola, Ni hao, Namaste, Salamoi Alaikoum.

Par ce message, nous tenons simplement à interpeller tous les joueurs francophones qui aiment leur belle langue française ou qui sont interpellés par leurs racines franÄaises, de proche ou de loin, qu’ils soient Français, Québécois ou Canadien-Français (sans connotation politique :grinning:

Ainsi, nous formons un joyeux et merveilleux groupe de joueurs qui s’amusent ensemble, mais aussi qui s’encouragent, se conseillent, se protègent et bref, nous sommes tous solidaires entre nous. De plus, l’enrichissement de nos petits coins de pays parfois différents font en sorte que nous pouvons échanger et divaguer un peu du jeu, mais ça peut amener une dimension supplémentaire encore plus intéressante pour chacun de nous… Et peut-être de vous.

Pour ma part, c’est un grand plaisir de faire parti de çe merveilleux groupe, nous joignons l’utile à l’agréable car tout en s’amusant, nous avons un propre site Internet à nous et on discute astuces, conseils généraux et personnalisés, pleins d’autres sections utiles … Sans oublier le coin du foyer pour tout autres sujets.

Bref, n’hésitez pas à effectuer une demande à notre chef ou simplement à me répondre… Çe sera un plaisir de vous parler et de communiquer avec vous.

Meilleures salutations et au plaisir :slight_smile:

Are you recruiting members in your alliance !!!

Hello, Bonjour ou Namaste Shyam Sharma,

We want to invite all the players who speak French or want player who love and want learn&practice their French language. We plan to add 2 places as soon and we want to invite all interested players to send their interest. Ainsi, nous désirons des compatriotes francophones ou francophiles qui veulent nous joindre et combiner l’utile à l’agréable.

However, we want to give the priority to interested players corresponding to our criteries

Best regards and thank you for your interest… Merci or shukriya Shyam

Thanks you very much Jeanne for your kind reply. Can you give me the requirement of joining your alliance.i will honoured to be in your alliance. Thanks again !!

It’s a pleasure Shyam, I will give and submit your name to our chief. But it’s important to us that you are serious to implicate you in the chat Alliance, combining friendship & priority objectives, desire to learn few Woods of French or speak it, and to do your maximum to upgrade your Alliance Tower for donation. Because all of our members have a promess to upgrade his Tower to give between 150k to 500k dépendant their potential. No mattes Now,but it’s a priority objective.

If you are agree, I will submit your name with pleasure. And just by curiosity, where are you from? We have a Indian in our alliance who learn and speak with more & more French words. On my side, it’s a good way to teach him French words, And I learn some Hindi words by the same way… Very rich friendship! :grinning:

So, i will wait for your answer and, au plaisir et bonjour… Namaste.

Thanks for the reply!!! . I am from india. I will talk in alliance chat and try to make friends in your alliance and I trying hard to upgrade my alliance tower. Recently, I upgrade my tower. I will definitely try to learn and understand French.Take a look, I will br honoured to be in your alliance. At last I agree all the things you said !! Thank You

Shukriya, merci, thank’s Shyam for your interest, I will submit your name to our chief And you will envoy to be in our family… Famille, with a friend name de Akshat,And a French, Québec, Acadian… And others friendship.

au plaisir. Namaste

Thanks For your Quick Reply !! . When I can get notified that I have been selected or not in your france Royale Alliance. Thanks Again

bonjour mon non in game est kna70200 je suis joueur motiver qui cherche a rejoindre une bonne team je suis tres actif

Salut, j’ai posté dans l’autre topic, mon nom ingame au passage c’est trunkiwi !

Bonjour Ingame,

Je te remercie et effectivement, j’ai commencÄ— à répondre dans l’autre message. Çe sera un plaisir de se reparler.

Au plaisir! :slight_smile:

J’aimerais bien venir mais je trouve pas l’alliance . Merci de me répondre rapidement .

Je trouveas votre alliance .

Bonjour,

Vous recruter ? :wink:

Bonne journée a tous