Krasse Metaller

Hey you! / He du!

Interested in a nice alliance with a really hard core of members that know each other from other online games? / Interessiert in eine nette Ally mit einigen wirklich harten Kernmitgliedern?

A kind of game family I founded already in 2013 with the name “Krasse Metaller”. Here since August 2015. / Eine Art von Spielerfamilie, die ich 2013 als “Krasse Metaller” gegründet habe. Hier seit August 2015.

Who am I? A mid age german metal head, open minded, bit new to multi player games, but always interested in game fun with others riding on the same wave :wink: / Wer bin ich? Ein mittelalter, deutscher Metalfan, offen, noch etwas neu bei Multiplayern aber immer interessiert in Spielspaß zusammen mit anderen, die auf derselben Wellenlänge sind.

Courious? Communicative in englisch and/or german? Hot for skulls and chests? Loyal to contribute while get in return advantage of our alliance benefits? / Neugierig? Kommunikativ in englisch und/oder deutsch? Heiß auf Schädel und Truhen? Loyal, uns etwas zu spenden und dafür im Gegenzug die Vorzüge unserer Allianz mitzunehmen?

Direct your application to us or to me here directly. / Bewirb dich bei uns oder bei mir hier direkt.