No fun

is great that the event is finally shorter. A few days less annoying is great. unnecessary waste of time is less. But if you want to play actively, the energy is consumed immediately. when attacking enemy towers and man measures 1600000 points bring with 18 attackers and 12 defenders. that is already extreme. the event is more of a stir than fun in our alianz. Everyone is annoyed by the energy. Hardly you can do it to a fight field is the energy empty you have to wait for hours. then the total exaggerated landing points 1.6 million to win how to do that with the best skulls armor ??? So flare either you have to rectify it extremely or admit that this event was a mistake I think I’m not so alone with my opinion. The boost is good but the time effort is not resisting.

Hier mein original in deutsch.

ist ja super das das event endlich kürzer geht.ein paar tage weniger generve ist super. unnötige zeitverschwendung is weniger. wenn man aber mal aktiv spielen will is die energie gleich verbraucht. wenn man gegnerische Türme angreift und mann muss 1600000 punkte bringen mit 18 Angreifern und 12 Verteidigern. das ist schon extrem. das event sorgt mehr für Unruhe als für Spaß in unserer alianz. jeder ist genervt von der energie. kaum schafft man es an ein Kampf feld is die energie leer man muss warten Stunden lang. dann die total übertriebenen gebietspunkte 1.6 Millionen zum Sieg wie soll man das mit der besten skulls Rüstung schaffen??? also flare entweder müsst ihr da extrem nachbessern oder zugeben das dieses event nen Fehler war glaube ich stehe nicht so alleine da mit meiner Meinung. die boost sind gut aber der zeit Aufwand ist es nicht wehrt.