o jogo cai , quando chega portão!!!!!!!

Foi A SEGUNDA VEZ NO DIA QUE CHEGUEI NO PORTÃO Venci A partida e Simplesmente o Jogo Pará e volta pra tela de Conexão. E QUANDO Volta Nao conquistei A Ilha e PERCo de 20 a 30 troféus. Passei a tarde TODO Jogando e perco Quase Tudo q consegui ISSO e chato e irritante. , Gasto Dinheiro ($$) com Jogo pra ficar acontecendo ISSO sera que Acontece ASSIM Comigo ?, e NÃO Minha internet eu Trabalho com ELE EA Conexão e ótima. E QUANDO ACONTECER ISSO NAO DEVERIA PERDER TROFEIS POR UM ERRO Q NAO FOI SEU

Hello,

Please post in English so everyone can understand you :grinning:

He’s spoke “all the time i arrive in the gate the game crash and i lost 20 or 30 trophies, i spend money with this game for this happen, i am very angry.”

This is not normal aquiles, It has happen to me once or twice a long time ago but never happens anymore.  Some things I do that may help.

Restart phone at beginning of day.  I use to always keep phone on, but now I find it helps to restart phone at least once a day. Helped with other games too.

Send all info to Customer Support, they will be able to dig deeper into the issue  (send phone type, OS,  version ect… )

I have also thought you should not lose trophies during a disconnect, but how would software know if this was really the issue? Cause I could easy turn off my Wi-Fi if I am about to lose. 

Anyhow just keep battling and having fun. Don’t let the trophy monster get you upset :wink: