Petition for fair offers by flaregames

Hallo meine Spielername ist Aphariel  und ich spiele Royal Revolt 2 nun seid einigen Wochen und war von Anfang an absolut davon begeistert.

Gleich zu Beginn kaufte ich mir Diamanten und wunderte mich das andere Mitspieler Angebote erhielten, ich aber nicht. Erst als ich meine ganzen investiert hatte kam ein Angebot mit 50% weniger, aber natürlich gleich soviel das ich mir mit dem Rest es mir nicht leisten konnte.

Ich möchte Flaregames dazu auffordern reale faire Angebote ins Spiel einzubinden, also auch für Spieler die sie mit Geld von Beginn an unterstützen. Es kann doch nicht sein das dieses Spiel alleine darauf abzielt dem Spieler Geld aus der Tasche zu ziehen, sondern es sollte auch eine Langzeitmotivation entstehen.

Sorry my english is very bad, i try it better with google translate:

Hello my name is ingame Aphariel and I play Royal Revolt 2  now a few weeks and was impressed from the start absolutely thereof.

Right at the beginning I bought diamonds and wondered were the other players offers, but not me. Only when I had my whole investment came available with 50% less, but of course the same as much I me with the rest of it could not afford.

I want Flaregames encourage real fair offers integrate into play, including for players to assist them with money from the start. It can not be that this game alone seeks the player to pull money out of pocket, but it should also arise a long-term motivation.

Please give it a chance :grinning:

I know this company is a german one, for better understanding i wrote it first in german :grinning:

thx for reading

Yes I am disgusted by the way they block off offers to players that already has gems and only show them for players who has less gems than the offers cost.

If I already earned/bought your gems then why are they not good enough for you to allow me to use the offer?

It’s just… ugh… *vomit*

A african boy trying to pick a carrot but the mighty slaver comes to catch him!

Wir nicht passieren. Das ist Flaregames

Wir nicht passieren. Das ist Flaregames

Yeah greedy little crabpeople