Players help me! Possibility of Account Exchange.

Suggestion: Possibility of Account Exchange.

Hello, I have made an appeal to all the players of the flare.

I have two accounts in the game but I can only play with one account, because my phone is Windows Phone (Windows 10 Mobile) and it does not have an account exchange option as it has on Android devices, so my second account is still and I’m afraid of always formatting the game to change accounts and the administrators of the game think that I am sharing my account with another person and end up being banned in any of the accounts.

I’m asking everyone viewing this post to rate it positively so that it is achieved by game administrators and developers to add the account switch option on Windows Mobile devices.

-------------------------------------------PT-BR-------------------------------------------

Sugestão: Possibilidade de Troca de Conta.

Olá, venho fazer um apelo a todos os jogadores da flare.

Possuo duas contas no jogo mas só posso jogar com uma conta, pois meu celular é Windows Phone (Windows 10 Mobile) e nele não possui opção de troca de conta como possui nos dispositivos Android, sendo assim a minha segunda conta está parada e tenho medo de ficar formatando sempre o jogo para trocar de conta e os administradores do jogo acharem que estou compartilhando minha conta com outra pessoa e acabar sendo banido em alguma das contas.

Venho pedir a todos que visualizarem este post avaliem ele positivamente para que seja alcançado pelos administradores e desenvolvedores do jogo para adicionarem a opção de troca de conta nos dispositivos Windows Mobile.