Podboje, ciekawe urozmaicenia do gry, bugi

Dobieranie sojuszów,które maja ze sobą rywalizować podczas podboju jest bezsensu. Bo jaką szanse ma sojusz z pozycją 750,270 przeciwko sojuszowi z pozycją 50? Powinno być to w jakiś sposób zrównoważone. Np. lvl graczy dodać do siebie i podzielić ich przez ilość i wyjdzie średnia i w odniesieniu do niej dobierać sojusze a nie wszystko dobierane jest na łeb na szyje. Do gry powinno być dodane potwierdzenia zakupu za diamenty. Ponieważ przez jakiekolwiek tymczasowe lagi czy bugi traci się niepotrzebnie walutę która jest cenna w tej grze. Grę usprawniłoby także np. rynek itemów które gracze wystawialiby na sprzedaż. Ciekawa opcja która urozmaiciłaby grę. Bagujący się kalendarz. Odbierając skrzynkę nie dostaje się jej. Z 13 dnia w kalendarzu przeskakuje na 1. Aby do gry zostały dodane informacje o działaniu podboju, aby nowi gracze wiedzieli co to jest i jak działa.

Translated :slight_smile:

Uczestnicy podboju są (póki co) dobierani według średnich wyników z poprzednich podbojów, co powoduje takie właśnie bezsensowne sytuacje. Pomysł ze średnim lv członkow jest ciekawy ale umożliwiałby manipulacje (przyjąć kilka nowych kont dla obniżenia średniej i wyrzucić po rozpoczęciu podboju). Zgłoszono już kilka propozycji, może FG coś zmieni (ale nie robiłbym sobie nadziei). Co do informacji o podboju, można by dodać w grze link do tutoriala lub chociaż informacje gdzie go znaleźć (forum lub kanał FG na YT).

Potwierdzenia zakupów za klejnoty są już od jakiegoś czasu w grze ale co rusz znajdzie się ten jeden przypadek który przeoczyli. Byłoby łatwiej gdybyś sprecyzował gdzie i jak do tego doszło (i zawsze lepiej nie klepać w przyciski jak się coś przytnie :grinning: ).

Na rynek itemów nie ma co liczyć. Już to było zgłaszane, dyskutowane i załatwione odmownie.

Co do kalendarza, o ile nie zwlekałeś z odbiorem skrzynek aż kalendarz się zresetował to sprawę lepiej zgłosić do supportu.

Your keyboard must be broken, Jiggle. No one can read what you are typing!  :wink: