recruitment #ADN

Hello everyone one,

Our team is named #ADN. We just won our 4th war in a row. ( latest one victory with 7 isles ) we are now ranked 117 and currently in HEro League.63 torches.

we have a core made of experienced members of various time zones and adapt quickly our strategy to the situation in war.We are looking for some active members Lvl 75+.  who are looking for a solid and stable team.

_  « We prefer a lvl 80 who will stay for months rather than a lvl 110 who will stay for a short time or leave after a defeat / « better invitation » » _

if you share our ideas you are warmly welcome and as cherry on the cake you will learn some French words. ?  I am not a salesman …

(French)

#ADN Alliance bilingue classée 117 avec de nombreux membres expérimentés nous avons 63 torches après 4 victoires à la suite, nous sommes à la recherche de quelques membres actifs souhaitant s’investir sur la durée dans une équipe sympa , niveau 75+ souhaité 

et en plus vous ferez peut être quelques progrès en anglais ? la langue principalement utilisée mais pas d’inquiétude  c’est basic et je traduis assez régulièrement. 

Alors intéressés ? Venez vite il y a peu de places.  à bientôt.

Thorgal17  

One seat left. Don’t miss this opportunity ?

hello everyone ,

now, we will join the KING league and we are looking for some more active members

daily donation welcome, no minimum required

Lvl 80+, active in war

Looking for a friendly experienced international team ?  Join #ADN

( French accepted ? )  nombreux membres français sympa dans notre équipe 

6 slots available now

join our team

Je suis niveau 74 ça passe qd même :)?

je me suis présenté en novembre sur le topic “looking for alliance”

je suis très actif et j aurais 3 héros pour les guerres dans 10 jours.