Unfortunately I have to write these lines times

dear flare team. unfortunately I have to write these lines. After many years of playing, I have to say that their recent actions (stronghold, paytowin players) mean that their game is NO MORE FUN. I was kept in the game by friends for a long time, but many are increasingly leaving the game due to the changes. Now they have taken the next unbalanced step. the new one per armor gives the skull bonus points to everyone. Of course, everyone can buy the ones before you had to work through the boxes. this now leads to imbalances in the wars. before you had to work out his bonus buy now. At the moment it is very unpleasant to play. because only money money counts money. clear flare has to make money but now they will soon only have players in the top are home and even there are since the stronghold less. soon all the regulars will be gone. For the alianz to find new players will be an impossible thing. because everyone stops. i have to say it again the stronghold is guilty. The boost is great, but not every player has time all day for the game. many have to work or live their lives. Clearly it is in the beginning but unsuitable for this game system. The buildings are extremely expensive, which only brings something to paytowin players who finance everything. normal aliens are broken by it. but if you complain it will be ignored. unfortunately flare unfortunately. the game was great. the emphasis is on it once upon a time. There are hardly any innovations with regard to troop towers, etc. only unnecessary time wasters are integrated. spells that are useful are made weaker by the big players on request. Repeating the crypt to test combinations and cast was disabled. Now you have no reference value to compare. at least without points you could have left the tomb free. clearly the same right for everyone and no right for the cheaters. but stress in the next stress is no fun. this was earlier balanced. now comes soon the 5 Birthday but if I still celebrate with the celebration I personally not yet :-(. What I personally too bad find a German company that does not offer German support !!! But in the reply mail that there is German support ???

Original in deutsch

liebes flare team. leider muss ich diese Zeilen mal schreiben. nach vielen Jahren des Spielens muss ich sagen durch ihre letzten Aktionen (stronghold , paytowin Spieler bevorzugen) muss ich sagen ihr Spiel macht KEINEN SPASS MEHR. lange wurde ich von Freunden im Spiel gehalten jedoch verlassen viele immer mehr das spiel auf Grund der Änderungen. jetzt haben sie den nächsten unausgeglichenen Schritt gemacht. durch die neue pro Rüstung werden  die Totenkopf bonus punkte jedem geschenkt. klar so kann sich jeder die kaufen vorher musste man sich die per uber kisten erarbeiten. dies führt jetzt zu ungleichgewichten in den Kriegen. vorher musste man sich seinen Bonus erarbeiten jetzt kaufen.  momentan ist es dadurch sehr unerfreulich zu spielen. da nur noch Geld Geld Geld zählt. klar flare muss Geld verdienen aber jetzt werden sie bald nur noch Spieler haben die in den top liegen Zuhause sind und selbst da werden es seit dem stronghold weniger. bald sind alle Stammspieler weg. für die alianz neue  Spieler zu findest wird eine unmögliche Sache. da jeder aufhört. ich muss es wieder sagen das stronghold ist Schuld. die boost sind super aber nicht jeder Spieler hat den ganzen Tag Zeit nur für das Spiel. viele müssen arbeiten oder ihr leben leben. klar es ist am Anfang aber für dieses Spiel System unpassend. die Gebäude sind extrem teuer was nur den paytowin Spielern etwas bringt die ja alles finanzieren. normale alianzen gehen dadurch kaputt. aber wenn man sich beschwert wird es ignoriert. leider flare leider. das Spiel war super. die Betonung liegt auf es war einmal. Neuerungen gibt es kaum bezüglich truppen türme etc. nur unnötige zeitfresser werden integriert.  zauber die nützlich sind werden auf Wunsch von den großen Spielern schwächer gemacht. das wiederholen der gruften zum testen von Kombinationen und zaubern wurde gesperrt. nun hat man keinen Referenzwert zum vergleichen. wenigstens ohne Punkte hätte man die gruft frei lassen können. klar gleiches rechr für alle und kein Recht den schummlern. aber von einem Stress in den nächsten stress macht keinen Spaß . dies war früher ausgeglichener. jetzt kommt bald der 5 Geburtstag aber ob ich den noch mit feiere weis ich persönlich noch nicht ? . was ich auch persöhnlich schade finde eine deutsche Firma die keinen deutschen Support anbietet !!! aber in der antwortmail steht das es deutschen Support gibt ???

Flare please bring back Dungeons without medals. Locking down dungeon is removing a part of fun in the game.

In conquest the persons who can spend more time has huge advantage than the persons spending limited time. Have to bring the  balance here. 

In a game anyone can beat me through speed, strategy, accuracy etc and if I lack i can improve them. But not because of spending more time because i don’t have any chance to beat them.

Making conquest once in a month is just postponing the problem. My observation is in conquest bring some changes so that spending more time won’t give huge advantage.

Removing , pinning of players is a thoughtful change.